央视网|中国网络电视台|网站地图
客服设为首页
登录

中国网络电视台 > 新闻台 > 新闻中心 >

一周点题:贪口爽

发布时间:2012年04月16日 22:45 | 进入复兴论坛 | 来源:广州日报 | 手机看视频


评分
意见反馈 意见反馈 顶 踩 收藏 收藏
channelId 1 1 1

更多 今日话题

更多 24小时排行榜

  粤讲越有料

  栏目主持/钟达文

  “贪口爽”,顾名思义,就系有D人讲嘢只系贪图嘴上讲得痛快,但最后却未必能真正实施,或者讲出来嘅话也未必反映真实情况。而现今,“贪口爽”嘅人仲真系一点不见少,在一定程度上助长咗信息爆炸时代的“爆炸强度”。小记在呢道提醒,市民个人讲嘢要谨慎,千万唔好只顾“贪口爽”。

  交警承诺年内治好10大拥堵点

  本报4月9日报道,东莞交警部门嘅多位领导在参与网络互动直播时表示,今年初东莞市交警支队已排查咗市区10个交通拥堵点,接下嚟会综合采取设置红绿灯、安装道路中央护栏、改造路口等措施改造这些拥堵点,争取在年内完成治理工作。

  有嘢讲:东莞塞车越嚟越严重,呢个系唔使争嘅事实。讲到原因呢,车辆数量不停增加,当然系其中一个重要原因。不过,有部分道路规划唔合理、交通设施落后等亦都系唔可以忽视嘅因素。这些都需要东莞交警部门“给力”解决。

  从目前交警支队嘅表态嚟看,他们还确实系度落功夫做嘢。小记希望佢地并非只系在同网民交流时“贪口爽”才说出来的。市民更需要嘅唔系漂亮痛快嘅“表决心”,而系坚决执行、实现目标嘅行动。

  乱发微博学生被判道歉

  本报4月13日报道,因为唔满意自己所在村嘅村干部将自家房屋旁边及周围嘅花草树木清除,事发时未满18周岁嘅在校学生晓辉将村干部实施清除过程嘅照片发到微博上表示不满。6名村干部以名誉侵权为由起诉晓辉。

  东莞市第一人民法院一审认定被告晓辉构成名誉侵权,判令晓辉向6名村干部赔礼道歉,但并未支持原告精神损害抚慰金6000元嘅请求,仅判令晓辉父母赔偿696元嘅公证费。

  有嘢讲:3月中旬以来,我国互联网信息管理部门会同通信、公安等部门清理嘅各类网络谣言信息已达21万多条,公安机关还拘留了一些散播谣言嘅网民。可见,我国嘅网络亦绝对唔系一个可以俾各位“贪口爽”嘅地方。

  小记觉得,学生网友晓辉被起诉嘅呢个案子里,或者好少人能百分百保证村官们当真唔係“贪污村长”,亦都无咩人可以百分百保证佢地冇“横行霸道”嘅行为,但在冇证据嘅情况下便“贪口爽”地开骂,便违反咗“不妄言”嘅原则,被判败诉道歉赔偿也自然唔奇怪了。

热词:

  • 贪口爽
  • 村干部
  • 表决心
  • 名誉侵权
  • 东莞交警
  • 百分百
  • 公证费
  • 交警支队
  • 中央护栏
  • 网络谣言
  • 搜索更多贪口爽 村干部 的新闻